temcorubber logo

مواد سیلیکون ne

به این خدمت یا کالا نیاز دارید؟

مواد سیلیکون ne

مواد سیلیکون ne نوع دیگری از سیلیکون ها هستند که دارای خواص فیزیکی و مکانیکی بسیار خوبی نیز می باشند. این مواد در بخش ها و صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. با این وجود باید در نظر بگیرید که کارایی این دسته از مواد سیلیکونی جز موارد مهم در حوزه سیلیکون در نظر گرفته می شود. در این مقاله نیز ما قصد داریم مواد سیلیکون ne را بررسی کنیم و جزییات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها با تمکو رابر همراه باشید تا در این خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

مواد سیلیکون NE چه کاربردهایی را به خودش اختصاص می دهد؟

مواد سیلیکون ne گفته شده کاربردهای فراوانی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت:

  1. اولین مورد در خصوص گرید اکستروژی در تولید سیم های الکتریکی است.
  2. برای تولید کابل ها نیز از مواد سیلیکون ne نیز استفاده می شود.
  3. برای تولید شلنگ و لوله نیز می توانیم از این نوع سیلیکون استفاده کنیم.
  4. این نوع سیلیکون در صنعت الکترونیک کاربردهای بسیار زیادی را به خودش اختصاص می دهد. به طوری که به صورت تخته های نازک در قالب یک سری از صفحات جهت تولید برخی از ساختارهای الکترونیکی مثل ترانزیستورها و دیودها مورد استفاده قرار می گیرند. با این وجود این موارد در قالب الگوهای الکترونیکی هستند که می توانیم در اثر استفاده از سلیکون ne از آن بهره مند شویم. این امر نیز جز مواردی است که باید به آن توجه کامل و کافی داشته باشید.

مواد سیلیکون NE چه کاربردهایی را به خودش اختصاص می دهد؟

 

سیلیکون های ne به چند گرید تقسیم می شود و هر کدام چه ویژگی هایی دارند؟

این سیلیکون ها به گرید های مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت:

  1. سیلیکون NE7270

این سیلیکون دارای خواص فیزیکی و البته مکانیکی بسیار خوب و با کیفیتی است که در صنعت الکترونیک، همان طور که در قسمت های قبل در این مقاله به آن اشاره شد مورد استفاده قرار می گیرد. در تولید برخی سیم ها و کابل های الکترونیکی می توانیم از این نوع سیلیکون با کیفیت بهره مند شویم و باید این مورد را به عنوان یک عامل مهم در حوزه مواد سیلیکونی در نظر بگیریم.

  1. سیلیکون NE7125

این نوع ماده سیلیکونی نیز دارای خواص بسیار خوب از نظر فیزیکی و مکانیکی و همچنین فرآیند پذیری است. گرید های بسیار خاص و مناسبی نیز دارد و در تولید برخی از قطعات اکسترودری مورد استفاده قرار می گیرند. در خصوص استفاده از این نوع سیلیکون ما می توانیم برای تولید برخی از کلید های سیلیکونی، واشر و سایر سیم های الکترویکی و کابل ها و برخی از لوله ها نیز از این نوع سیلیکون بهره مند شویم.

  1. سیلیکون NE7130

این نوع سیلیکون که جز سیلیکون هایی با گرید عمومی است برای تولید برخی از قطعات مورد استفاده قرار می گیرد. ما می توانیم از این نوع سیلیکون برای تولید کلید های سیلیکونی، واشر،و برخی دیگر از قطعات الکترونیکی بهره مند شویم. با این وجود این نوع سیلیکون کاربردهای بسیار متنوعی را به خودش اختصاص می دهد.

  1. سیلیکون NE7170

این نوع سیلیکون نیز به صورت کلی خواص فیزیکی خاصی دارد و در تولید برخی از ساختارهای سیلیکونی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سیلیکون نیز دارای ساختار Breaking set بسیار بالایی نیز است. این مورد نیز جز نکات بسیار مهم در خصوص این درجه از سیلیکون است و توجه به آن در هنگام تولید برخی از قطعات سیلیکونی ضروری نیز به نظر می رسد. البته جهت خرید این نوع سیلیکون قیمت های متفاوتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

  1. سیلیکون NE7180

این نوع از سیلیکون NE نیز کاربردهای بسیار خاصی را به خودش اختصاص می دهد. در تولید برخی از واشرها می توانیم از این نوع سیلیکون استفاده کنیم. همچنین درجه های سختی متفاوتی برای این نوع سیلیکون برحسب استفاده از از آن در محصولات مختلف وجود دارد. البته باید در نظر داشته باشید که ساختارهای مختلفی از طریق این سیلیکون تولید می شود که می توانیم به برخی از کابل ها و شلنگ ها و لوله ها در این خصوص اشاره داشته باشیم. همچنین تمکو رابر یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه است که بالاترین نوع کیفیت این محصول را به شما ارائه می دهد.

  1. سیلیکون NE7280

این نوع سیلیکون کاربردهای متنوعی دارد. ظاهر آن به صورت شیری، سفید زرد کم رنگ، بدون هیچ گونه از ماده خارجی مضر است. درجه سختی آن نیز به قدری است که در تولید برخی از ساختارهایی که دارای مقاومت نیز هستند مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت کششی آن نیز چیزی در حدود 150 است. با این وجود تنش های ساختاری آن نیز در هنگام تولید برخی از مواد سیلیکونی پیاده سازی می شود که در این صورت مقدار 10 را می توانیم برای این ساختار در نظر داشته باشیم.

  1. سیلیکون NE131

این سیلیکون نیز دارای فرآیند پذیری و انعطاف پذیری بسیار وسیعی است. در تولید برای از ساختارهای سیلیکونی مثل کلید ها و سیم های الکترویکی می توانیم از آن بهره مند شویم. رنگ شیری سفید و نیمه شفاف آن نیز به صورت کامپاند به همراه عامل پخت در رنگ های مختلف و یا به صورت محصولات برش خورده در اختیار افراد قرار می گیرد. این امر نیز جز نکاتی است که باید برای مواد سیلیکون دارای ساختار ne آن را در نظر بگیریم. در حالت کلی نیز قیمت های متنوعی برای این ماده در گرید های مختلف وجود خواهد داشت.

 

سیلیکون NE131

برای اطلاعات بیشتر از طریق تماس با ما، در ارتباط باشید

نتیجه گیری

در این مقاله ما مواد سیلیکون ne را در تمکو رابر بررسی کردیم و جزییات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این مواد سیلیکون به بخش های مختلفی تقسیم می شود. هر کدام از این بخش ها نیز در تولید برخی از مواد کاربردهای بسیار خاصی را به خودشان اختصاص می دهند. با این حال توجه به این نکته مهم ضروری است که با توجه به کاربرد هرکدام می توانیم در ساختاری که می خواهیم بسازیم، از آن ها بهره ببریم که در نتیجه، به نتیجه خیلی خوبی نیز دست خواهیم یافت.

محمد تمثال

مهندس مکانیک و علاقمند به قالب سازی و تولید انواع قطعات سیلیکونی و پلاستیکی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo