temcorubber logo

بازی حبابی سیلیکونی پاپیت(Pop it)

به این خدمت یا کالا نیاز دارید؟

POP IT

اسباب بازی حبابی سیلیکونی (pop it)  چیست؟

اسباب بازی اسپینر را بخاطر دارید؟ حالا یک وسیله جالب تر و جذاب تر از آن داریم، یک محصولی کاملا جدید و سرگرم کننده و مفید برای تمامی سنین به بازار عرضه شده و در تمامی کشورها بعنوان یک اسباب بازی ضروری و جایگزین اسپینر مورد توجه قرار گرفته است.

در این بازی با فشار دادن حباب های سیلیکونی یک تجربه حسی و لمسی در فرد ایجاد می شود. این بازی با هدف کمک به افزایش تمرکز در کودکان طراحی و ساخته شده است. این اسباب بازی دقیقا همانند اسباب بازی اسپینر خیلی سریع بین تمامی افراد با سنین مختلف محبوب شده و مورد پسند قرار گرفته است.  بازی حبابی به این صورت هست که کاربر حباب ها را از یک سمت با انگشتان دست فشار میدهد و از سمت دیگر این حباب ها را با فشار دادن به حالت قبلی بر میگرداند که این کار یک لذت حسی خیلی خوبی به کاربر ارائه میدهد.

این اسباب بازی با روکش های رنگی متنوع کاملا از جنس سیلیکون ساخته شده و بدون بو و غیر سمی می باشد. این اسباب بازی مطابق با استانداردهای ایمنی طراحی و ساخته شده است. علاوه بر کیفیت و دوام آن دارای قابلیت شست و شو در ماشین ظرف شویی می باشد و هم می توانید با آب گرم و صابون هم آن را شست و شو دهید.

با اسباب بازی pop it سرگرم شوید!

حباب ها با فراهم کردن آرامش ذهنی برای کاربر و حرکات مکرر باعث افزایش تمرکز می شوند. بنابراین وقتی درگیر افکار عجیب و بزرگی مثل استرس، اضطراب و یا نگرانی می شویم این بازی با دور کردن این افکار حداقل به مدت محدودی آرامش را در ما ایجاد می کند. بنابراین اگر زندگی پرتنش و مضطربی دارید حتما این بازی را امتحان کنید و استرس خود را از بین ببرید.

بازی pop it برای کودکان مبتلا به ADD,ADHD,OCD و کودکان مبتلا به اوتیسم با مراقبت های ویژه مناسب می باشد!

به گفته گیلورمینی، مدیر بخش فناوری و تکنولوژی شرکت سایمون، اسباب بازی POP IT به کاربران این فرصت را می دهد تا کاری را با دستان خود انجام دهند و به مغز این اجازه را می دهد تا روی کار دست ها متمرکز شود دقیقا همانند گوش دادن به حرف های یک معلم در سرکلاس. تقریبا همه انسان ها در یک زمانی مضطرب و بیقرار هستند که این بیقراری با انرژی های عصبی برای افزایش تمرکز و آرامش به ما کمک می کنند.

 مطالعات اخیر نشان میدهد که بیقرار بودن به گونه ای میتواند، با افزایش تمرکز به کودکان مبتلا به کمبود توجه به اختلالات پیش فعالی (AHDH) کمک کند. در حال حاضر اشیاء طراحی شده خاص به نام (فیجت) یا همان اسباب بازی POP IT به آن ها کمک می کند تا به تمرکز بیشتر دست پیدا کنند. شاید این اسباب بازی از نظر ظاهری همانند اسباب بازی های دیگر باشد اما در حقیت یک ابزار درمانی هستند که تاثیرات مفید و خوبی دارند.

اگر کودک شما به این نوع بیماری مبتلا هست که از علائم آن می توان به کوبیدن پا بر روی زمین یا فشاردادن انگشتان بر روی میز اشاره کرد می توانید به کمک این ابزار درمانی تا حد زیادی استرس و اضطراب ناشی از این بیماری را در کودک و یا حتی بزرگسال کاهش دهید و کمک می کند با افزایش تمرکز و دقت کنترل بهتری روی حرکات دست یا بدن داشته باشند.

 

اسباب بازی POP IT به کودکان مبتلا به اوتیسم یا مبتلا به اختلالات حسی کمک می کند!

مختصصان بهداشت درمانی این اسباب بازی را بعنوان راهی برای درمان کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی یا حسی استفاده می کنند. در این حالت کودکان نمی توانند پاسخ مناسبی به حواس های خود بدهند به طور مثال هرچیزی که حواس آن ها را پرت کند مثل نور، صدا، لامسه، چشایی و یا بویایی واکنش نامناسبی نشان می دهند که با استفاده از این اسباب بازی می توان این واکنش ها را بهتر کنترل کرد. این اسباب بازی در رنگ ها، سایزها و اشکال مختلفی وجود دارند که به رشد ذهن و حواس کودک کمک بسیاری می کنند. همچنین این ابزار به افرادی که عادت های بدی مثل کندن پوست دست یا لب و یا کشیدن مو دارند کمک بسیاری می کند تا این عادت را کنترل و ترک کنند.

اسباب بازی POP IT هدیه های هوشمندی برای کودکان هستند!

این اسباب بازی علاوه بر اینکه دست های کاربر را مدام درگیر خود می کند در عین حال به رشد مهارت و حرکات ظریفی مثل تمرکز، لامسه، ادراک بصری، تمایز رنگ و اندازه کمک می کند.همچنین این بازی می تواند بصورت دو نفری انجام شود و می تواند تفکر ریاضی، استراتژی استدلال، محاسبات ذهنی و تفکر منطقی را در کودکان افزایش دهد و به افزایش قدرت ذهن آن ها کمک کند.

اسباب بازی های سیلیکونی POP IT برای بازی های خانوادگی شما مناسب هستند!

این وسیله هدیه ای مناسب برای تمامی سنین می باشد که میتوانید در خانواده خود بعنوان بازی گروهی از آن استفاده کنید. POP IT بهترین وسیله برای بازی والدین با فرزندان هست که باعث شادی و رشد فرزند می شود.

یک اسباب بازی قابل حمل که هرجایی میتوانید از آن لذت ببرید!

POP IT دارای وزن کم و سایز کوچک هست که به راحتی قابل حمل می باشد و می توانید از آن در ماشین، هواپیما، اداره، رستوران مسافرت و هرجای دیگری استفاده کنید و در کنار کسب آرامش، لذت ببرید.

چرخه بی پایان، لذت بی پایان!

 بازیکنان به نوبت هر تعداد حباب رنگی را که می خواهند در یک ردیف فشار می دهند و بازیکنی که آخرین حباب را فشار می دهد می بازد، هرکسی که سه دور از پنج دور بازی را ببرد، برنده بازی است و کافی است حباب ها را در جهت مخالف فشار دهید و مجدد بازی کنید. این وسیله یک بازی بی پایان هست که می توانید بار و بارها از انجام آن لذت ببرید.

یک اسباب بازی چند منظوره

POP IT علاوه براسباب بازی می تواند بعنوان فریزبی حیوان خانگی شما، زیر لیوانی و… استفاده شود و براحتی قابل شست و شو می باشد.

در حال حاضر این اسباب بازی یکی از پرفروش ترین ها در بازار هست چرا که علاوه بر سرگرمی کودک شما به آموزش و افزایش مهارت های ذهنی او کمک بسیاری می کند.

گروه صنعتی تمکو با ارائه بهترین خدمات از طراحی تا تولید در خدمت شما عزیزان می باشد.

محمد تمثال

مهندس مکانیک و علاقمند به قالب سازی و تولید انواع قطعات سیلیکونی و پلاستیکی هستم.

2 پاسخ

  1. سلام
    خدا قوت
    از کجا میشه ظرف کیسه ای و پاپ ایت را تهیه کرد ؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo