temcorubber logo

قالب بادی 4 لیتری طرح فراز

به فکر تولید این محصول هستید؟ با تمکو رابر تماس بگیرید.

قالب بادی 4 لیتری

قالب بادی 4 لیتری طرح فراز ؛ طراحی و ساخت قالب بادی پت از جنس آلمینیوم درجه یک، به صورت تک کویته ساخته شده و به طرح آناناسی هم معروف است.

ساخت قالب بادی پت در حجم های مختلف ده روزه با بالاترین کیفیت میباشد.

در زمینه کاربرد ظروف پت میبایست به بازیافت پذیر بودن این مواد اشاره نمود که در صنعت بازیافت پلاستیک بشرح ذیل اقدام میشود.

قالب بادی 4 لیتری ؛ بازیافت چیست؟!

به گزارش صنایع پلاستیک، بازیافت به معنی استفاده از مواد مصرف شده، برای تولید و ساخت مجدد همان کالا یا کالای قابل استفاده دیگری است، مانند استفاده از قوطی های پلاستیکی برای ساخت کالاهای پلاستیکی جدید. بازیافت مولفه یی کلیدی در مدیریت ضایعات است و گامی حیاتی برای حفاظت از منابع طبیعی، محیط زیست و اقتصاد سبز در مسیر توسعه پایدار به شمار می رود. در تعریفی دیگر، بازیافت، فرآیند پردازش مواد مصرف شده به کالاها و مواد جدید، به منظور جلوگیری از هدر رفتن منابع طبیعی، کاهش نیاز به مواد خام اولیه، انرژی، آلودگی محیط زیست و منابع آب است.

بازیافت، نه تنها بازیابی مواد نیست، بلکه هدایت مواد بازیابی به چرخه عمر بعدی آنها است و در آن موضوع کیفیت بسیار اهمیت دارد، زیرا دستیابی به مواد بازیافتی با کیفیت بالا، شرط لازم برای معرفی مجدد مواد در فرآیندهای تولید است.

ویژگی های قالب

logo