temcorubber logo

صافی سینک سیلیکونی، چرا ضروری؟

به این خدمت یا کالا نیاز دارید؟

صافی سینک سیلیکونی

صافی سینک سیلیکونی

صافی سینک از جمله وسایل کاربردی آشپزخانه به شمار می‌‌آید. شما در طول شبانه روز شست و شوی ظروف خود را داخل سینک ظرفشویی انجام می‌‌دهید. صافی سینک می‌‌تواند از انتقال زباله‌‌های کوچک به داخل لوله سینک و گرفتگی لوله آن جلوگیری کند. صافی سینک یک وسیله‌‌‌‌ی کوچک است که بر روی لوله‌‌ی ورودی به سینک قرار می‌‌گیرد. دارای سوراخ‌‌هایی است که بتواند هنگام خروج آب، زباله‌‌های کوچک درون آب را فیلتر نماید و از ورود آن‌‌ها به داخل لوله سینک جلوگیری کند.

پس از گذشت مدت زمانی که بر روی آن زباله‌‌های متنوع قرار بگیرد، خروج آب از سینک کمتر می شود که شما به راحتی می‌‌توانید زباله‌‌های روی صافی سینک را به سطل آشغال منتقل کنید. اهمیت این وسیله‌‌ی کوچک زمانی مشخص می‌‌شود که لوله‌‌های سینک شما دچار گرفتگی شود و می‌‌بینید که چگونه می‌‌تواند شما را آشفته نماید و چه دردسرهایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

مزایای استفاده از صافی سینک

صافی سینک ظرفشویی جزو وسیله های جدا نشدنی از سینک می باشد که استفاده از آن ها کمک زیادی به شما خواهد کرد .

تفاله گیر سینک با اینکه یک ابزار کوچک و ساده هست اما جزو وسایل های ضروری برای هر آشپزخانه ای می باشد و ما در ادامه مزایای استفاده از صافی سینک ظرفشویی را برایتان میگوییم .

مهم ترین مزایای استفاده از تفاله گیر سینک بالا بردن عمر لوله ها می باشد ، تفاله گیر ها مواد داخل قابلمه ها و ظروف چرک را میگیرد و از گرفتگی لوله ها و چاه جلوگیری میکند .

اگر از صافی سینک ظرفشویی استفاده کنید دیگر نیازی نیست لوله های خودتان را بعد از مدتی عوض کنید یا آن ها باز و تمیز کنید.

خرید و استفاده از صافی سینک ظرفشویی باعث جلوگیری از پخش بوی های بد آشپزخانه می شود ، چرا که گیر کردن و موندن تفاله های غذا در لوله بعد از مدتی که فاسد می شوند باعث ایجاد بوی نامطبوع و بد در آشپزخانه می شود که صافی جلوی این موضوع را میگیرد .

صافی سیلیکونی

همچنین صافی های میتوانند جلوی بیرون آمدن حشراتی مانند سوسک از چاه و لوله ها را بگیرد مخصوصا اگر خانه ی شما سوسک دارد.

صافی سینک از جمله وسایل کاربردی است که عدم استفاده از آن دردسرهای زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. گرفتگی لوله سینک از جمله مواردی است که می‌‌توان به آن اشاره نمود. در این مطلب به بررسی نکاتی پرداختیم که بتوانید صافی سینک کاربردی را هنگام خرید انتخاب نمایید و از بروز مشکلات به راحتی جلوگیری نمایید.

نکات مربوط به صافی های درون سینک

صافی سینک دارای طرح‌‌ها و جنس‌‌های متفاوتی است. اما نکته‌‌ای که مورد این وسیله وجود دارد این است که باید بتواند جلوی ورود مواد غذایی ریز را بگیرد تا نتوانند وارد سیفون سینک ظرفشویی شوند و گرفتگی ایجاد کنند.

اگر رنگ آن را می‌‌خواهید متناسب با وسایل داخل آشپزخانه تهیه نمایید، جنس پلاستیکی انتخاب مناسب‌‌تری است. اما اگر وسیله‌‌ای را انتخاب نمایید که عمری طولانی‌‌تر داشته باشد قطعا جنس استیل در اولویت قرار دارد.

سایز بندی متفاوتی دارد. قبل از خرید، اندازه‌‌ی لوله‌‌ی ورودی به سینک خود را در نظر داشته باشید. اگر سایزی را تهیه نمایید که از لوله‌‌ی ورودی سینک کوچک‌‌تر باشد، کاربردی نبوده و زباله‌‌ها به راحتی وارد لوله‌‌ی درون سینک می‌‌شوند.

به شکل صافی سینک توجه نمایید. طرحی را انتخاب نمایید که بتوانید به راحتی آن را از روی سینک برداشته و زباله‌‌های آن را خالی نمایید.

قابلیت شست و شوی آن را در نظر داشته باشید. چون در تماس مداوم با آب و مواد غذایی است ممکن است خیلی زود کثیف شود. جنس استیل به راحتی تمیز شده و مانند روز اول می‌‌شود. اما برای تمیز کردن پلاستیک ممکن است بخواهید از مواد شوینده‌‌ استفاده نمایید.

صافی سینک یا تفاله گیر ممکن است که مستقیم بر روی لوله‌‌ی ورودی به سیفون ظرفشویی قرار نگیرد و به صورت جداگانه داخل سینک باشد، این طرح نیز بیشتر برای زباله‌‌های درشت‌‌تر کاربرد دارد.

این وسیله می‌‌تواند علاوه بر سینک ظرفشویی، در سینک روشویی، حمام و وان نیز مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین هنگام خرید اگر تعدادی از آن‌‌ها را تهیه نمایید، به راحتی می‌‌توانید برای جاهای مختلف آن را مورد استفاده قرار دهید.

بعضی از مدل‌‌های صافی سینک، این قابلیت را دارند که می‌‌توانید آن را پشت آن نگه دارید. این قابلیت برای شست و شوی میوه و سبزی و یا ظروف در سینک کاربرد دارد که برای خرید، انتخاب مناسب‌‌تری است.

سوراخ‌‌های صافی سینک را هنگام انتخاب به خوبی بررسی کنید. سوراخ‌‌های بسیار ریز و یا بسیار درشت، کارکرد مناسبی را برایتان به همراه نخواهد داشت.

صافی سیلیکونی

جهت ثبت سفارش جهت تولید انواع محصولات و قطعات سیلیکونی با تمکورابر در ارتباط باشید.

CTA

چرا ساخت لوازم از سیلیکون؟

سیلیکون ها ضد آتش می‌باشد و قابلیت لرزه‌گیری دارد. سیلیکون در صنایع مختلف مانند نفت، گاز و پتروشیمی، خودروسازی، دفاع، غذایی، ساختمان، آب و فاضلاب، کاشی و سرامیک، تجهیرات پزشکی، کشاورزی، آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی کاربرد دارد.

گرفتگی چاه و آغاز دردسر!

زمانی که لوله ای در ساختمان آب را در طول خود نتواند عبور دهد و یا اب درون سینک تخلیه نشود گرفتگی لوله رخ میدهد و این حسابی آغاز مشکلات است و در برخی از موارد منجر به تعویض لوله های ساختمان و هزینه های هنگفت برای تخلیه آنها می شود.

منبع:

https://www.hbsilicone.com/product/silicone-sink-strainer-water-stopper-hair-catcher

محمد تمثال

مهندس مکانیک و علاقمند به قالب سازی و تولید انواع قطعات سیلیکونی و پلاستیکی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo